Perfecte pasvorm
Gratis verzending NL + BE vanaf €25
Hoezen op werkdagen voor 22.00 besteld zelfde dag verzonden!
Toon rubrieken
Toon filters

Klachtenafhandeling

Heb je een klacht? Wij lossen hem graag op!

Het is natuurlijk vervelend als je niet blij kunt zijn met onze producten of dienstverlening. Blijf er niet mee zitten, maar bel/mail/schrijf ons gerust waar je mee zit en wat je klacht is. Wij nemen elke klacht heel serieus want we willen graag dat je echt blij bent met je bestelling. We proberen de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. En heb je een vraag? Stel hem ook gewoon, dan ben je weer helemaal op de hoogte!

Onze gegevens:
Ukje, Fogelsanghstate 22, 8226 TE Lelystad, Nederland

of

info@ukje.nl

of

0(031)320 750 682 (di en do 9-14.30 en vr 9-17)

Afhandeling klachten

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 2 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).