Klachtenafhandeling

Heb je een klacht? Wij lossen hem graag op!

Het is natuurlijk vervelend als je niet blij kunt zijn met onze producten of dienstverlening. Blijf er niet mee zitten, maar bel/mail/schrijf ons gerust waar je mee zit en wat je klacht is. Wij nemen elke klacht heel serieus want we willen graag dat je echt blij bent met je bestelling. We proberen de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. En heb je een vraag? Stel hem ook gewoon, dan ben je weer helemaal op de hoogte!

Onze gegevens:
Ukje, Apolloweg 2-J, 8239 DA Lelystad, Nederland
service@ukje.nl

Afhandeling klachten

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 2 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.