Veelgestelde vragen

Wipstoelhoes - Hoe weet ik welke wipstoelhoes ik nodig heb?

Als je het oude model wipstoel hebt, kan het riempje van de originele BabyBjörn hoes helemaal los. Dit oude model heet de BabyBjörn Balance Sitter of de BabyBjörn 1-2-3. Hoezen voor het oude model vind je hier.

Als je het nieuwe model wipstoel hebt, is deze stoel ná 2013 gekocht en is het riempje van de originele hoes vastgenaaid aan de hoes. Je kunt het riempje niet loshalen van de hoes. In dit laatste geval heb je de BabyBjörn Balance Soft. Hoezen voor het nieuwe model wipstoel vind jehier.

Heb je de originele hoes niet meer? Dan kunnen wij een originele hoes voor je naaien. Je kunt dan zelf je stoffen uitkiezen op onze stoffenpagina. De originele hoes is hier te bestellen. In het bestelformulier vind je in veld nummer 3 ruimte voor extra opmerkingen. Hier kun je aangeven welke stoffencombinatie je graag wilt.

Wipstoelhoes - Mijn wipstoelhoes heeft geen knoopjes, hoe werkt dit?

Het klopt dat de hoezen geen knoopjes hebben. Je trekt de hoes namelijk over de originele hoes heen. Aan de zijkanten en voor- en achterkant van je hoes vind je openingen om de knoopjes doorheen te halen. Bekijk daarvoor het volgende filmpje:

Heb je de BabyBjörn Balance Soft? Dan krijg je een hoesje bij je wipstoelhoes voor het riempje van de wipstoel. Dit hoesje trek je om het riempje van je wipstoelhoes heen.

Heb je de originele wipstoelhoes niet meer? Dan kunnen wij ook een originele hoes voor je naaien. Je kunt dan zelf je stoffen uitkiezen op onze stoffenpagina. De originele hoes is hier te bestellen. In het bestelformulier vind je in veld nummer 3 ruimte voor extra opmerkingen. Hier kun je aangeven welke stoffencombinatie je graag wilt.

Levertijd - Wanneer krijg ik mijn pakje binnen?

Als je een hoes op een werkdag voor 22.00 uur bestelt, wordt deze deze dezelfde dag nog verzonden. De hoes wordt dan de volgende dag geleverd. Natuurlijk zijn wij wel afhankelijk van de postbezorgers. Het kan heel soms voorkomen dat ze een dag later bezorgen dan afgesproken. Bestel daarom op tijd!

Bezorging - Mijn pakje is niet aangekomen, wat nu?

Is je bestelling niet aangekomen? Wat vervelend! Stuur een mailtje naar service@ukje.nl met je bestelnummer, dan kijken wij voor je na waar je pakketje gebleven is! Soms doet de post er een dag langer over, of worden pakjes verkeerd bezorgd. Na jouw mailtje, gaan wij ervoor zorgen dat je bestelling alsnog bij je aankomt!

Verzending buitenland - verstuurt Ukje ook naar het buitenland?

Ja hoor! De Ukje hoezen en boxkleden gaan de hele wereld over. Verzending naar Nederland en België is gratis. Als bestellen niet lukt via het bestelformulier, mail dan even naar service@ukje.nl

Wholesale - Kan ik hoezen bij Ukje inkopen voor mijn winkel?

Dat is zeker mogelijk. Stuur een mail naar service@ukje.nl om naar de voorwaarden te vragen.