Veelgestelde vragen

RETOURNEREN: Hoe ruil of retourneer ik een product?

Stuur je pakket terug naar: Ukje, Kaapstanderweg 36, 8243RB Lelystad. Vermeld je naam en bestelnummer. Zet er even bij of je het wilt ruilen of retourneren.

INSTRUCTIES: Hoe krijg ik mijn hoes om mijn stoel?
Bekijk daarvoor deze handige instructiefilmpjes.

PRE-ORDERS: Wanneer komt mijn bestelde pre-order?
De levertijd van je pre-order staat bij het product. Jouw hoes is voor je gereserveerd en zodra hij klaar is, wordt hij naar je opgestuurd! Je ontvangt daarvan bericht.
PRE-ORDERS: Het product is op voorraad, maar er staat een andere levertijd bij?
De levertijd is leidend. Omdat dit een pre-order is, kun je hem al wel bestellen en is er dus 'voorraad'. De levertijd geeft aan wanneer je hoes bij je binnenkomt.
1 ONDERDEEL: Kan ik alleen het hoofdsteunhoesje bestellen?
Dat gaat helaas niet. Bij Ukje vind je alleen complete setjes.
WIPSTOELHOES: Welke wipstoelhoes kies ik voor mijn BabyBjörn?

Als je het oude model wipstoel hebt (voor 2013 gekocht), kan het riempje van de originele BabyBjörn hoes helemaal los.

Als je het nieuwe model wipstoel hebt, is het riempje van de originele hoes vastgenaaid aan de hoes. Je kunt het riempje niet loshalen van de hoes.

Heb je de originele hoes niet meer? Dan kun je een original hoes bestellen die je zo over het ijzeren frame schuift.

EIGEN ONTWERP: Kan ik een eigen ontwerp bestellen?
Dat kan helaas niet. Je kunt wel je wensen aan Ukje doorgeven wat betreft print en model. Nieuwe collecties onstaan met jouw aanvragen!
PASVORM: Ik heb een stoel die niet op de site past. Is er een passende hoes?
Alle hoezen van Ukje hebben een perfecte pasvorm. Voor elke stoel wordt een perfect passende hoes ontworpen. Stuur een foto van jouw stoel naar service@ukje.nl, dan kijken wij of er een passende hoes is.
TRACKTRACE: Bezorgmoment is nog niet bekend. Wat moet ik doen?
PostNL of DHL heeft je pakje nog niet verstuurd vanuit hun distributiecentrum. Wacht een paar dagen tot de tracktrace meer informatie geeft. Heb je na een week nog steeds geen levertijd ontvangen? Neem dan contact met ons op via service@ukje.nl.
GOED DOEL: Ukje steunt het goede doel?
Dat klopt! Ukje geeft 1% van de omzet aan Compassion. Met deze 1% krijgen 20 kinderen in Peru zorg, onderwijs en gezond eten. Bij Ukje willen wij gezinnen helpen en ondersteunen. For a happy family! In Europa doen we dit met onze hoezen, in ontwikkelingslanden met onze steun aan kinderen. Met jouw aankoop help je kinderen in Peru.

Scroll to top